Wat drijft je generatie!

Voor wie aan de slag gaat met generatiemarketing is het van belang te weten wat de drijfveren en ambities zijn van de verschillende generaties. Nu is geen enkel persoon hetzelfde maar binnen generaties zijn er veel consumenten met gemeenschappelijke waarden, normen en gedragingen. Op basis van actueel onderzoek van Motivaction laten wij zien waarin generaties verschillen maar ook wat ze gemeenschappelijk hebben. En nog belangrijker hoe vertaal je dit op de juiste manier naar jouw campagne?

Pieter Paul Verheggen – Managing partner | Motivaction

Pieter Paul Verheggen studeerde psychologie aan de UvA en is sinds 1989 managing partner van Motivaction en vanaf 2009 algemeen directeur. “Motivaction is een creatief en vernieuwend onderzoekbureau, wij kijken niet alleen naar het gedrag van mensen en organisaties maar ook hoe dat gedrag tot stand komt. Daarbij zetten wij nieuwe onderzoeks- en analysetechnieken in zoals fMRI/EEG onderzoek en ontsluiten wij inzichten voor onze klanten door middel van dashboards en apps. Ons motto ‘Motivaction weet wat mensen drijft’ maakt duidelijk dat wij organisaties en bedrijven met nieuwe inzichten willen inspireren en succesvol laten zijn.” Naast zijn functie bij Motivaction was Pieter Paul van 2001 tot mei 2014 voorzitter van de MOA, de branchevereniging van professionele beleids- en marketinginformatie in Nederland. Op internationaal niveau is Pieter Paul sinds oktober 2014 bestuurslid van ESOMAR, de wereldorganisatie van marktonderzoekers en van GlobalNR, het wereldwijde netwerk van onafhankelijke onderzoekbureaus.

< Overzicht sprekers